چگونه بفروشیم؟
خیلی از دوستان میپرسند آقای راهبی، ما جوراب رو بفرض تولید کردیم حالا چطور بفروشیم؟ آیا جایی را سراغ دارید که محصولاتمان را تضمینی بخرند؟
در پاسخ باید گفت همین دنبال تضمین بودن ها هستند که باعث میشوند خیلی از افراد سرمایه یک عمر زندگیشان را از دست بدهند، تنها کسی که قول تضمین خرید را میتوانست بدهد دولت بود که به سرمایه عظیم نفت متصل بود و امروزه هم میبینید قولهایی که برای تضیمن خرید محصولات کشاورزی را داده بود، نمیتواند عملیاتی کند.
تنها تضمین شما در صنعت جوراب بافی خداست و اینکه موفق شوید یا نشوید کاملا به جنم و روحیه خودتان بستگی دارد. میتوایند در کمتر از شش سال خودتان را ورشکست کنید و در مقابل میتوانید در کمتر از ۲ سال بازگشت سرمایه ۱۰۰ % داشته باشید.
انتظار این را هم نداشته باشید که در همان ابتدای شروع کار بازار بزرگ داشته باشید، باید در بازار جا بیوفتید شاید هفته اول یک مشتری داشته باشید، هفته دوم دو مشتری ، هفته دهم پنج مشتری، سال اول ۱۰۰ مشتری، موقع شروع کار باید دونه دونه مشتری جذب کنید تا بعد از مدتی در بازار جا بیوفتید و شما را به عنوان تولید کننده بشناسند حالا این مشتری است که بدنبال شما میگردد.
بازاریابی و بازارسازی کنید
به همه افراد مبتدی تاکید میکنم، در ماههای اول منتظر مشتری نباشید، نمونه کار تولید و شما پیش مشتری بروید و اقدام به بازاریابی کنید، تصمیم بگیرید هر روز به ده مشتری جدید سر بزنید، از این ده نفری ۹ نفر پاسخ منفی خواهند داد و فقط یک نفر با جواب بله مشتری شما خواهد. این کتاب کلی ایده مفید داره که یاد میده چطور بازارتان را بسازید.
چگونه بازارمان را بسیازیم؟
بسیاری از تولیدکنندهها با مشکل فروش ناکافی مواجه هستند. بسیاری میپندارند که محصولاتشان برای مشتریان بسیار عالی و بی نظیر است؛ با وجود این، افراد کمی علاقه نشان داده و به خرید اقدام میکنند. از طرف دیگر شاید محصولی با امکانات و کیفیت پایینتر، از فروش بیشتری برخوردار باشد. اگر شما هم با این مشکل رو به رو هستید ناامید نشوید. این کتاب کمکتان خواهد کرد. مشکل بزرگی در کار شما وجود ندارد. موضوع قابل توجه آن است که احتمالا به عنوان صاحب کسب و کار، در یک رشته فنی متخصص هستید و در بازاریابی تبحر چندانی ندارید.
به شما تبریک میگویم، با خریداری این کتاب، بسیاری از رقیبان خود را پشت سر گذاشتهاید. در هر کسب وکاری، تنها ده درصد افراد به یادگیری و پیشرفت علاقه نشان داده و به دنبال یادگیری مطالب جدید هستند؛ شما جزو آن ده درصد هستید.
مردم دنیا به دو دسته بزرگ تقسیم میشوند. آنهایی که خطر میکنند و دنیا را می سازند و محافظه کارانی که در آن «دنیای ساخته شده»، زندگی می کنند. آنها که خطر میکنند، همیشه متهم اند. متهم به شکستن مرزها، متهم به شکستن قانون ها، متهم به شکستن عرف و حتی: متهم به شکستن خویش. دیر یا زود باید انتخاب کنی که در «ناحیه ی خطر» زندگی کنی یا «خارج از خطر»… کمی تاریخ را بخوان. خواهی دید که وجه مشترک تمام کسانی که مسیر تاریخ را تغییر داده اند، «سنت شکنی» بوده است و از طنز روزگار، پیروان آنان، در همیشه تاریخ، به جای آنکه به راه و رسم «سنت شکن بودن آنان» زندگی کنند، «سنت آنان» را معیار زندگی قرار داده اند…
خرید کتاب انفجار فروش
برای تهیه این کتاب بر روی دکمه سبز زیر کلیک نمایید و پس از واریز هزینه لینک نسخه الکترونیکی (PDF) اتوماتیک توسط سیستم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
گارانتی ۱۰۰% بازگشت وجه
بدون شک مطمئن هستیم از خواندن این کتاب لذت خواهی برد و بنا به هر دلیل اگر از محتویات کتاب راضی نبودید، این کتاب هم گارانتی بازگشت ۱۰۰% وجه دارد. میتوانید در تلگرام به شماره ۰۹۱۲۰۲۷۹۸۲۱ پیام دهید و اعلام کنید از کتاب راضی نبودید تا ۱۰۰% هزینه پرداختی شما در کمتر از ۲۴ ساعت به حسابتان راضی شود. مطمئن باشید هیچ سوالی از شما پرسیده نخواهد شد.
هر کاری، هر ایده ای در ذهنت داری انجام بده، سالهای بعد، به جای اینکه از کارهایی که در انجام داده ای احساس غرور کنی، از آن یک ایده ای که میتوانستی عملی کنی اما نکردی، احساس پشیمانی خواهی کرد.
محتوای این کتاب
چگونه بفروشیم
مقدمه
اشباع شدن بازار
انتظار معجزه نداشته باشید
تضمین خرید محصولات
پیشروها یادگیرنده هستند
شرایط ایران خاص است
بازار خراب است، چاره چیست؟
پتانسیل های بازار جوراب ایران
طوفان فکری، دریایی از مشتری
برای متفاوت شدن کپی کنید
رمز موفقیت در کارآفرینی، ایجاد تمایز است.
روش افزایش دائمی فروش
هدیه های تبلیغاتی
برخی هدیهها چندبار فروخته میشوند
تکنیک آپ سلینگ و کراس سلینگ در جوراب بافی
Cross Selling : کراس سلینگ
روندِ حرکت به سمت سادگی
روندِ فروش اینترنتی و شبکههای اجتماعی
عکاسی حرفهای از محصولات
دامپینگ کنید
تخفیف ندهید!
تولید جوراب با دو کیفیت متفاوت
بدهکار مردم باشید
در مکان درست بازار قرار بگیرید
راه حل های سادهی مشکلات پیچیده
با برادران عزیز قاچاقچی همکاری کنید
برای یک سوم عمرتان هزینه کنید
در کارتان جدی باشید
صرفه جویی نکنید
فروش در باشگاه ورزشی بانوان
بجای اینکه بگویید، نشان دهید
راهی دیگر برای متفاوت دیده شدن
نظرات مشتریان راضی
توجیه کردن مشتری، چرا این جوراب گران است؟
دارایی پنهان تولید کننده
لذت خواندن دو داستان و تجربه
نوجوان تخلیه چاهی
کوماندوهای فروش
بی هدفی
تبدیل مشترییابی اتفاقی به فعالیت روزانه
با قیمت ها برخورد حرفه ای داشته باشید
تحت هر شرایطی نفروشید
نخ فروش منو نخور
موفقیت تولید کننده را چگونه می سنجند و موفقیت چه معیاری دارد
در اینستاگرام وقت هدر ندهید
پشرفت به سبک فوتبال آمریکایی
ده روش فروش جوراب!!!
۲.همکاری با کفش فروشیها
۳.همکاری با سوپر و هایپر مارکتها
۴.شرکتهای تعاونی و فروشگاههای زنجیرهای رو از قلم نیاندازید
۵.فروش در خوابگاههای دانشجویی
۶. همکاری با خرازیها
۷. همکاری با بنک دارها و عمده فروشان
۸.شرکت در نمایشگاهها برای یافتن مشتری جدید
چگونه غرفهای پر بیننده داشته باشیم؟
۹.فروش در سایت دیوار و شیپور
۱۰.فروش در دیجی کالا
ایده جالب دو تولیدکننده
صادرات جوراب
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.