دانشکده جوراب بافی

راه اندازی مغازه جوراب فروشی

اگر من جای شما بودم برای راه اندازی مغازه جوراب فروشی اینکار را می‌کردم.

بعد از اینکه جنس گل بازار را شناختم چند تولید کننده پیدا میکردم که برای من با برند شخصی خودم جوراب تولید کنند، داشتن برند شختصی این حسن را دارد  که دیگر مشتری موقع خرید جوراب نمی‌گوید فلان جا این جوراب را ارزان‌تر می‌فروشند و چرا شما این قیمت می‌فروشید.

بعد که کار خوب پیش رفت حالا بفکر راه اندازی کارگاه جوراب بافی می‌افتادم.

عمده فروشی را شروع کنید

انگلیس برای استعمار ایران کار بسیار جالی انجام داد، از یک طرف آمد بر روی دین و مذهب سرمایه گذاری کرد و در مقالب در کاباراه و میکده هم سرمایه گذاری می‌کرد و جالب بود با این سیاست توانست بگونه ای اقدام کند که همه مردم ایران در زمین بریتانیای کبیر بازی کنند با توجه به این موضوع شما هم می‌دانید که قرار است در شهر شما مغازه های جوراب فروشی دایر خواهد شد می‌توانید کاری کنید که رقبای شما هم در زمین شما بازی کنند و از شما جوراب عمده بخرند.

چگونه فروش موفقی در جوراب داشته باشیم؟

مغازه هایی که در بازار تجریش قرار دارند بسیار گران قیمت اند، بنظر شما چرا این مغازه ها گران هستند؟

بله درست حدس زدید، بخاطر وجود پاخور، بازار تجریش بسیار پاخور زیادی دارد چون مردم زیادی در تهران برای خرید به این منطقه می‌آیند و هر جا که جمعیتی حضور داشته باشد، قاعدتا پول هم وجود دارد و حال اینکه شما بتوانید از این مجمعیت زیاد بتوانید پول در بیاورید موضوع دیگری است.

کسب و کار دو بخش دارد ، ۱. بتوانیم پاخور ایجاد کنیم، ۲. از این پارخور کسب درآمد کنیم.

شما که معازه جوراب فروشی تاسیس راه اندازی کردید ، حتما در سایت و اینستاگرام فعالیت بسیار مستمری داشته باشید، فالوور های اینستا گرام شما همان پاخور شما هستند، پس اگر فروشگاه حضوری دارید حتما در کنار آن فروش آنلاین جوراب را شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *