دانشکده جوراب بافی

دستگاه جوراب بافی ایتالیایی – لوناتی ایتالیا LONATI

دستگاه جوراب بافی ایتالیایی

بهترین دستگاه جوراب بافی جهان ساخت کشور ایتالیا با برند Lonati است. متاسفانه این دستگاه‌ها بدلیل نداشتن قطعات و نبود تعمیرکار هیچ گونه کاربردی در ایران ندارد و قالب دستگاه‌های حاضر در ایران چینی می‌باشند.

قیمت دستگاه لوناتی چند است؟

در نمایشگاه نساجی ترکیه که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد ما از این شرکت قیمت ۳۰ هزار دلاری گرفتیم.

ماشین آلات کره ای و ایتالیایی در ایران قطعات و خدمات ندارند و تعمیرکاری هم برای آنها پیدا نمی‌شود در نتیجه بهترین و تنها گزینه کشور دوست و همسایه چین است.

واردات دستگاه ایتالیایی به ایران 

اینجا دوتا از شنیده‌های خودم رو بگم و متاسفانه مجبور هم اسم برندها را حذف کنم.

یه آقایی سال ۹۲ ، ۶ تا دستگاه ایتالیایی خودش وارد ایران کرد متاسفانه کسی نبود از دستگاه سر در بیاره بخاطر همین دستگاه‌هاشون رو فروختن به ترکیه.

یه کارخانه جوراب بافی هم در نزدیکی تهران توسط یک سرمایه‌گذار ترک + یک ایرانی ایجاد شد و تمام دستگاه ها لوناتی ایتالیا بود، بقدری سرمایه گذار ترک رو اذیت کردند که آخر سر جمع کرد برگشت ترکیه.

البته لازم به ذکر است که دستگاه جوراب بافی چینی کیفیت های متفاوتی دارند و بهترین نوع آن برند ZB میباشد که آقای ایمانی وارد کننده آن به ایران می باشد. (۰۹۱۲۷۷۰۲۵۹۴ - ایمانی).

ربات بافندگی جوراب

بقدری دستگاه جوراب بافی کامپیوتری ایتالیایی پیشرفته است که دیگر نمی‌توان به آن دستگاه گفت بلکه ربات است، ربات جوراب‌بافی بگیم خیلی بهتره.

دستگاه لوناتی هر کاریو بگید خودش انجام میده و فقط نمیبره جورابتونو بفروشه.

آیا می‌دانستید کشور کُره از ایتالیا کپی کرده؟

 ایتالیا اومد بهترین دستگاه رو ساخت بعد کشور کره ازش کپی کرد و چین هم اومد از روی نمونه ای کره ای کپی کرد حالا فکر کنید ایران بخواد دستگاه بسازه و بخواد از دستگاه جوراب بافی چینی کپی کنه. خنده دار میشه ، بافندگی اسلامی فلان ... 🙂

خبر بد 

در نمایشگاه بین المللی نساجی - ایتما - شرکت نوتاتی ادعا کرده است که دیگر دستگاه جوراب بافی اش را به جهان سوم علی الخصوص ایران نخواهد فروخت. (منبع : یکی از بازدید کنندگان ایرانی نمایشگاه)

معرفی شرکت لوناتی

این شرکت در زمینه تولید ماشین  آلات گردبافی فعالیت می کند و نوآوری های بسیاری برای تولید محصولات با کیفیت توسط ماشین آلات بافندگی  داشته است. این کمپانی در زمینی به مساحت ۸۰.۰۰۰ متر مربع و با زیربنای ۲۴.۵۰۰ متر مربعی در کشور ایتالیا در ناحیه سن پولو از شهر برشیا احداث گردیده است. دستگاه های جوراب بافی کامپیوتری لوناتی در سری های جدید فراتر از یک دستگاه جوراب بافی عمل میکنند و بهتر است آنها را رباط های جوراب بافی بنامیم.

لوناتی ایتالیا سالانه تقریبا ۱۰ الی ۱۱ هزار دستگاه جوراب بافی (کشباف) در ۵۰ مدل مختلف تولید  و ۶۰ درصد از ماشین آلات خود را به کشورهای مختلف در سرتاسر دنیا صادر می کند. این شرکت برای تولید چهار مدل جوراب دستگاه تولید میکند: ۱. مردانه  ۲. زنانه  ۳. بچگانه  ۴. پزشکی

جوراب بافی

 

جوراب بافی

جوراب بافی

دستگاه جوراب بافی ایتالیایی کامپیوتری

59 دیدگاه در “دستگاه جوراب بافی ایتالیایی – لوناتی ایتالیا LONATI

  1. علی گفت:

    سلام واسه تولید جوراب حوله ای کدوم دستگاه چینی رو توصیه می‌کنید که با کیفیت باشه و اینکه من تازه می‌خوام وارد این عرصه بشم میتونید راهنماییم کنید

  2. Saeid delavari گفت:

    سلام دوست عزیز من نیاز به مشاوره دارم ممنون میشم منو راهنمایی کنید من هلند زندگی میکنم و تصمیم گرفتم یه کاره گوچک تولید و بافندگی جوراب راه اندازی کنم چطور میتونم باشما تماس بر قرار کنم و اموزش ببینم فقط شماره تلفن من برای هلند هست میتونید از واتساپ با شما در تماس باشم

  3. کرامت گفت:

    سلام آقای مهندس آیا جوراب ورزشی هم با این تعداد در ۲۴ساعت میتوان تولید کرد وسود خالص آن چقدر است وکیفیت بافت دستگاه ایتالیایی را در چینی میتوان داشت؟

    1. سلام و درود دستگاه ایتالیایی ایران نمیاد همه چینیه، در ۲۴ ساعت حدود ۸ جین ورزشی میتونید تولید کنید

      1. علی جهانی گفت:

        سلام دستگاه لوناتی الان چه قیمت هست؟

        1. سلام و درود دستگاه جوراب بافی کامپیوتری ایتالیایی الان در خارج از کشور حدود ۳۰ هزار دلار است

  4. کویری گفت:

    سلام با یه دستگاه چند مدل جوراب میشه بافت

    1. سلام و درود همه مدل جورابی میشه تولید کرد بجز زنانه شیشه ای پارازین

  5. رامین گفت:

    سلام .قیمت دستگاه کامپیوتری چنده
    شیراز هم کلاس اموزشی داره ایا

    1. سلام و درود کلاس آموزشی فقط در تهرانه قیمت دستگاه هم ۱۳۵ الی ۱۵۵ میلیون است

  6. علی رمضانی گفت:

    سلام من میخواهم یک دستگاه جواب بافی بخرم لطفا یکم راهنما یی کنید

    1. علی گفت:

      قیمت‌چند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *